środa, 19 listopada 2014

Sezon 2014

Tak, tak..
Gdzie ja byłam..
No byłam wszędzie, tylko nie tam gdzie trzeba.
Tak jest czasem, że pędzimy przed siebie i w tym biegu nie mamy czasu na nic,
co odbiega od prostej drogi. Praca, dzieci, dom... moja rodzina.. To najważniejsze.
Inne przyjemności później...
Tylko kiedy? Mam nadzieję, że już. Czas zimowy to dla mnie chwila wytchnienia,
nie szaleję wówczas w ogrodzie, nie latam na spacery (zimno, brrr...), nie wyjeżdżam..
Zima to czas herbatek, kocyka i właśnie tych przyjemności, na które teraz czasu brakowało. Uzupełnimy się, poczytamy, poodwiedzamy ulubione miejsca. Tęsknię za tym.

Ale zdjęcia są ;), różne, bo nie mam teraz czasu na te magiczne momenty,
więc robiłam je kiedy tylko miałam chwilkę ;).
Zapraszam na spacer po mojej różanej krainie :)

























































9 komentarzy:

  1. Ogród przepiękny… Na pewno wymagał wiele pracy. Wiem coś o tym. Posiadanie pięknego ogrodu, pełnego znakomitych okazów roślin, zadbanych ścieżek i starannie dobranej architektury ogrodowej dla wielu oznacza z pewnością wspaniały przywilej i luksus. Już od kilku lat pielęgnację swojego dużego ogrodu zlecam firmie http://www.ogrodyodnowa.com/pielegnacja-ogrodow/ . To wygoda i oszczędność czasu. Wszystko zawsze jest dopieszczone i zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ogród, z pewnością został w niego włożony ogrom pracy i serca. Róże jednak coś w sobie mają. Sama na swoim placu za domem mam kilka róż, ale muszę o nie nieustannie dbać, dlatego postanowiłam zamówic od https://www.stiga.pl/ kilka porządnych narzędzi ogrodowych. Mam nadzieje, że mi się sprawdzą podczas jesiennych prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny ogród! Tylko pozazdrościć. Ja przygodę z różami rozpoczęłam w tym roku dopiero, ale mam zamiar stworzyć taka mały, różany raj. Po prostu kocham róże. I troszkę zazdroszczę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przepiękny ogród, a róże zdrowe, nie duże takie lubię, mam też trochę róż, i bardzo jestem z nich zadowolona, gdyż kwitną do samej zimy pozdrawiam Inka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogród który kosztuje wiele pracy poświęcenia wysiłku ale i zamiłowania pozdrawiam IrenaTk

    OdpowiedzUsuń
  6. Różany raj! Bardzo Bardzo Fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze marzyłam o własnym ogrodzie tylko po to, aby posadzić w nim mnóstwo róży. Uwielbiam te kwiaty, nie tylko za piękny wygląd, ale przede wszystkim cudowny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Firma projektująca ogrody, które stają się oazą spokoju. Ich kreatywność nie zna granic, a sugestie dotyczące naprawy okien drewnianych dodają elegancji, łącząc naturę z pięknem architektury. https://cordataogrody.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spacer po moim ogrodzie różanym to jak wizyta w krainie kwiatów – pełno kolorów i zapachów! 🌹✨

    OdpowiedzUsuń